На сьогоднішній день, зі стрімким розвитком глобальної інформаційної мережі Internet все дедалі частіше виникає необхідність більш детального
вивчення тих суб’єктів інформаційної світової системи, що
приймають безпосередню участь в розподілі та перерозподілі інформації. Із
становленням постіндустріальної форми суспільства, або як ще її називають
інформаційною формою суспільства та формуванням основного ресурсу та засобу
виробництва – інформацію, постає питання про
детальне вивчення суб’ктів цього суспільства, що використовують даний ресурс як основу
економічної діяльності, тому в даній роботі я намагався описати та оцінити
ефект від створення інтернет-ресурсу, як економічної складової інформаційного
суспільства.
Із проаналізованої інформації я дійшов висновку, що Інтернет-ресурс
компанії є одним з основних інструментів маркетингу в сучасних умовах, коли
інформація виступає головним рушієм розвитку економіки. Оцінка ефективності
Інтернет-ресурсу необхідна компанії для того, щоб порівняти фактичні та
потенційні показники економічної ефективності її діяльності, визначити
доцільність існування її Веб-сайту, розробити практичні рекомендації щодо
покращення результатів.
|