Вторник, 01.07.2025, 00:45
Internet-технологии в бизнесе
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная Каталог статей Регистрация Вход
Меню сайта

Категории раздела
Мои статьи [25]
Новые статьи [51]
Статьи, присланные участниками проекта
Статьи студентов [221]
Статьи, присланные студентами

Статистика


Забобрить!

Главная » Статьи » Новые статьи

Комерційна діяльність в умовах Інтернет ринку
Глобальна мережа Internet зробила електронну комерцію доступною для фірм будь-якого масштабу. Якщо раніше організація електронного обміну даними вимагала помітних вкладень в комунікаційну інфраструктуру і була по плечу лише крупним компаніям, то використання Internet дозволяє сьогодні вступити в ряди "електронних торговців" і невеликим фірмам. Електронна вітрина в World Wide Web дає будь-якій компанії можливість залучати клієнтів зі всього світу. Подібний on-line бізнес формує новий канал для збуту - "віртуальний", майже не вимагаючий матеріальних вкладень. Якщо інформація, послуги або продукція (наприклад, програмне забезпечення) можуть бути поставлені через Web, то весь процес продажу (включаючи оплату) може відбуватися в on-line режимі.

На сьогоднішній день домінуючим платіжним засобом при on-line покупках є кредитні картки. Проте на сцену виходять і нові платіжні інструменти: смарт-карті, цифрові гроші (digital cash), мікроплатежі і електронні чеки.Електронна комерція –це не тільки Інтернет,це ще й ціла система ,яка співпрацює задля отримання прибутку та процвітання галузі.Це такі комунікаційні середовища як BBS, VAN і т.д.
Електронна комерція відрізняється від звичайної,вона є новим етапом в розвитку звичайних ринкових відносинах,за допомогою якої вони матимуть можливість розширитися не тільки на національному ринку,але і на міжнародному.
В електронній комерції продавець не може прямо вплинути на вибір покупця,адже тут відсуниій фізичний контакт.
Виробникові не потрібно витрачати величезні сумми на оренду приміщення магазину,складу,тощо.
Зменшуеться фізичне навантаження та втома покупця,що зазвичай виникала при відвідуванні декількох магазинів за годину.В електронній комерції можна ходити по покупки цілодобово і для цього навіть не потрібно буде підніматися зі стільця.
В електронних магазинах немає таких обмежень як години роботи,товпи людей,черги та далеке місце розташування.В ці магазини можна навідуватися навіть коли людина не знаходиться у місті існування магазину.
Тут не існує консультантів,просто надається найповніший спектр інформації про продукцію,а також посилання на інші сайтти,що її доповнюють.
Для того,щоб збудувати свій власний магазинчик в мережі буде необхідно набагато менше часу та витрат.Тут торгівля відбувається без посередників.
Інтернет магазин-це зручно.Якщо ви не змогли знайти товару,якого ви шукали,ви з легкістю можете перейти в інший магазин за декілька секунд.
Покупки в Інтернет магазинах стають все більш розповсюдженими. Звичайно,адже це дуже зручно.Покупцеві не потрібно проходити занудний процес прогорання прайс-листів.Знайти продукцію дешевше тепер набагато легше,і не потрібно для цього об’їжджати усі магазини міста.
Продавець водночас також заощаджує на приміщенні,відсутній необхідності персоналу та більш дешевих способах реклами.
Електронна комерція розвивається з шаленими темпами ті користується попитом все більшої кількості клієнтів різних соціальних рівнів.За статистичними даними розміри онлайн покупок сягають $4.5-6 млрд.Але це ще не все,аналітики прогнозують ,що до 2010 року Інтернет –продажі зростуть до $1 трлн.Отже чекайте,можливо завтра вже і ви будете купляти продукцію в Інтернет-магазині.

Категория: Новые статьи | Добавил: CLEMENTINE (22.12.2009) | Автор: Инна Касьян
Просмотров: 716
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа

Поиск

Радио 101

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2025 Сайт создан в системе uCoz