|
Статистика |
|
|
|
|
|
|
 | |  |
|
Методи пошукової оптимізації
Створюючи сайт ми ставимо собі на меті зробити його ефективним та відвідуваним. Пошукова оптимізація є засобом, за допомогою якого ми піднімаємо його відвідуваність. Пошукова оптимізація сайту (Search Engine Optimization, SEO) має на меті підвищити результати пошуку веб-сторінки, які пошукова система видає відносно запиту на ключові слова. Оптимізація полягає в удосконаленні структури та змісту сайту. За допомогою пошукової оптимізації можна підняти свій сайт в результатах видачі через пошукові запити на далеко не останні позиції. Оптимізація полягає в створенні сторінок, коди яких зручні для прочитування пошуковими системами. Якщо сторінки сайту оптимізовані, то пошукова система заносить їх в свою базу даних таким чином, що при призначеному для користувача запиті за ключовими словами сайт потрапить у верхню частину списку результатів пошуку, тобто сайт отримає високий рейтинг відвідування. Навпаки, якщо оптимізація не проведена, то рейтинг сайту за наслідками пошуку виявиться низьким, тобто користувач навмисне не буде шукати Ваш сайт, він краще скористається ресурсами, що знаходяться на початку списку. Методи оптимізації можна розділити на три класи. Розрізняють «білу», «сіру» та «чорну» оптимізації. Вже з самих назв можна зрозуміти, в чому їх сутність. Білою називається оптимізація ресурса без застосування офіційно заборонених пошуковими системами методів розкручування ресурсу. Суть - робота з контентом і структурою сайту з метою зробити його найбільш зручним для відвідувачів і доступним для індексації пошукових систем. Під сірим SEO розуміється, що веб-майстер, який займається просуванням ресурсу так чи інакше зачіпає методи, заборонені пошуковими системами, — наприклад, використовує лінкатори, взаємний обмін посиланнями, купує посилання з інших ресурсів, бере участь в автоматичній накрутці лічильників і т.п. Суть - оптимізація сайту "усліпу", без урахування особливостей сайту. Чорна оптимізація – це просування сайтів нечесними методами, пошуковий спам. До чорних методів SEO можна віднести використання так званого прихованого тексту на сторінках сайту. Для користувачів даний текст не видно, проте пошукові роботи легко його індексують. Зазвичай в прихованому тексті містяться ключові слова для додання «ваги» сторінці, що оптимізується. В умовах обмеженості матеріальних ресурсів застосовують відмінний від класичних методів вид пошукової оптимізації – «помаранчеву» оптимізацію. Вона полягає в прикріпленні до сайту деяких цікавих матеріалів, що не мають прямого відношення до тематики сайту та проведенні залучення публіки з упором на ці матеріали. Основний недолік - невеликий відсоток відвідувачів, зацікавлених в основній тематиці сайту.
|
Категория: Новые статьи | Добавил: temptation (11.12.2008)
| Автор: Демская Татьяна
|
Просмотров: 560
|
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
| |
 | |  |
|
|
Радио 101 |
|
|
|
|