На сьогоднішній день мережа Інтернет – є найбільш зручним та доступним джерелом массової інформації та інструментом ведення бізнесу. Серед інших інструментів, інтернет-технології відрізняються своєю дешивизною доступу як для субєктів підприємницької діяльності так і для потенційних клієнтів. Вдало організований інтернет-ресурс – це універсальний спосіб представити свою компанію, організувати її єфективну діяльність, сприяти її популярності та навіть формувати попит на її продукцію (послуги). Все це і багато іншого позитивниго досягається шляхом спеціальних інструментів взаємодії користувача інтернет-ресурсу та компанії через інтерактивне наповнення, цікаві дизайнерські рішення, продуману архітектуру сайту, дослідження інтересів та пріоритетів потенційних клієнтів.
Умовно, інструментарій роботи з аудиторією можна розділити по наступних типах: 1. Збір інформації
-
опитування
-
анкетування, тощо 2. Підтримка користувачів/клієнтів
-
Консультації - за допомогою Інтернет-технологій.
-
Конференції
-
FAQ
-
Патчі, драйвера і оновлення програм
-
Тренінг і дистанційне навчання
3. Продажі на сайті
4. Комунікації між користувачами (community building)
5. Корисні сервіси
|