Стаття на тему «Переваги застосування інтернет-технологій»
Застосування
інтернет технологій в бізнесі це досягнення науки 19-20-го століття. В
наш час без інтернет технологій неможливе існування жодної компанії,
фірма та ін. За допоиогою інтернету ми можемо здійснювати купівлю-
продаж товарів, це призводить до зменшення витрати підприємства. Сфера інтернету важлива в наш час в навчанні наприклад дистанційне навчання. Інтернет
технології повинні бути не тільки об’єктом вивчення як в школі, так і у
вищому навчальному закладі, а й потужним засобом навчання. В
той же час, завдяки методично обґрунтованому використанню засобів
Інтернет можна значно підвищити як теоретичну, так і прикладну
спрямованість курсу інформатики, на їх базі можна ефективно формувати,
зокрема, інформаційно-пошукові уміння й взагалі активізувати
навчально-пізнавальну діяльність.
Платіжні системи є одним із основних елементів інфраструктури системи електронної бізнесу. Поліпшення продаж в електронній комерції значною мірою зумовлено необхідністю впровадження надійних та економічно ефективних платіжних систем. Головною проблемою для розвитку електроного біхнесу в Україні є платоспроможність населення, слабка розвиненість системи постачання товарів та відсутність юридичних норм і положень. Отже потрібно щоб розвитком електроного бізнесу займався також політичний уряд.
Також
на можливість реалізації електронного бізнесу певною мірою вплинув
розвиток безпечних платіжних систем. "Платіжна система в Інтернет -
система здійснення розрахунків між фінансовими установами,
бізнес-організаціями та Інтернет-користувачами в процесі
купівлі-продажу товарів і послуг через Інтернет" . Отже, платіжна система є однією з основних компонентів електронної комерції. В
основу кредитних схем закладено використання кредитних карток та
управління банківськими рахунками через Інтернет - Інтернет-банкінг.
Актуальність дослідження діяльності
молодої людини, опосередкованої Інтернет-технологіями, визначається
постійним збільшенням кількості молоді-користувачів Інтернету і
виникненням, у зв‘язку з цим, проблем їх психологічної адаптації до
нових умов спілкування. У наш час приблизно 69% аудиторії українського Інтернету складають особи власне молодого віку (від 17 до 29 років). Розхитаність
соціальних норм, розмаїття засобів комунікації і видів діяльності,
опосередкованої Інтернетом, роблять Інтернет-середовище важливим
об‘єктом для вивчення комунікації й поведінки в так званому «невизначеному середовищі».
|