Четверг, 17.07.2025, 02:06
Internet-технологии в бизнесе
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная Каталог статей Регистрация Вход
Меню сайта

Категории раздела
Мои статьи [25]
Новые статьи [51]
Статьи, присланные участниками проекта
Статьи студентов [221]
Статьи, присланные студентами

Статистика


Забобрить!

Главная » Статьи » Новые статьи

Комерційна діяльність в умовах Інтернет-ринку

Ми живемо в нову еру – еру комп’ютерних технологій і Інтернету. І цілком логічно, що світова павутина стає все більш популярною, вона як наркотик приваблює до себе все більшу кількість людей. Ще пройде чимало часу доки і в нашій країні без Інтернету жити стане досить важко, або можна сказати навпаки, коли з допомогою глобальної мережі жити стане набагато легше, але процес уже запущений.

   Тому, враховуючи сьогоднішню популярність Інтернету, абсолютно логічним є те, що глобальна мережа стала не просто засобом комунікації, а чимось значно більшим. Це «родюче» підгрунття для розвитку комерційної діяльності, отримання чималих прибутків. 
На сьогоднішній день комерційна діяльність в умовах Інтернет-ринку має такі основні направленості:
- маркетинг, сприяння продажу товарів;
- реклама, пропаганда певних проектів;
- продаж-купівля інформації;
- інтернет-аукціони;
- передпродаж, доставка товарів;
- фінансування й страхування;
- пошук інформації, інформаційні портали;
- комерційні операції: замовлення, отримання, оплата;
- обслуговування продукту;
- створення віртуальних підприємств;
- використання загальних і приватних послуг;
- адміністрування бізнесу (концесії, дозвіл, податки, митниця тощо);
- замовлення транспортування, перевезень і постачання;
- загальні закупівлі;
- автоматична торгівля електронними товарами;
- бухгалтерський облік;

   В найрозвиненіших країнах за допомогою Інтернету купується близько половини всіх товарів. Відомий американський інтернет-аукціон eBay, який працює вже досить значний період, за першу половину 2008 року отримав прибуток в 920 млн. $ (я навіть не говорю про оборотність) за рахунок посередницької діяльності не тільки в Америці, а й в усьому світі. Вартість бренду Google становить 25,6 млрд, він посідає п’яте місце серед найдорожчих брендів світу. Ці цифри тільки підтверджують те, що в провідних Західних країнах можливості Інтернету використовуються якщо ще не на повну, то принаймні відсотків на 70. В тій же Америці за допомогою глобальної мережі можна купити практично все -  починаючи від квитків на літак, турів по різним країнам, електротехніки, автомобілів і закінчуючи кросівками і шкарпетками.

   Комерційна діяльність в умовах Інтернет-ринку не обмежується купівлею-продажем товарів, це також рекламні, інформаційні, консультативні, фінансові послуги і операції, страхування, тощо. Звісно, що активний розвиток комерції неминуче зумовив появу системи розрахунку, а саме Інтернет-банків, таких як WebMoney, PayPal та інші. Тільки в Україні, де розвиток Інтернет-комерції, ще на досить низькому рівні кількість користувачів системи WebMoney у 2008 році досягла 1,3 млн. і продовжує зростати. Кількість користувачів системи PayPal більша в сотні рази!

   Дана тема є досить широкою як і можливості Інтернету, тому розглядати її потрібно на більш детальному рівні і в і більш ґрунтовній роботі! Я тільки описав, основні тенденції розвитку і можливості Інтернету і комерційної діяльності з його допомогою. 
Підсумовуючи вище написане, хочу сказати, глобальна павутина окутує все більшу кількість людей і все більше сфер життєдіяльності, роблячи наше життя в певних моментах легшим, але в той же час Інтернет – це тільки віртуальний світ, який, я надіюсь, ніколи не зможе замінити реальний!


Категория: Новые статьи | Добавил: bars (25.12.2008) | Автор: Кравченко Сергій
Просмотров: 999 | Комментарии: 1
Всего комментариев: 1
1 bars  
0
Нормальна стаття получилась...:)))) на 10!

Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа

Поиск

Радио 101

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2025 Сайт создан в системе uCoz