Ми живемо в нову еру – еру комп’ютерних технологій і Інтернету. І цілком логічно, що світова павутина стає все більш популярною, вона як наркотик приваблює до себе все більшу кількість людей. Ще пройде чимало часу доки і в нашій країні без Інтернету жити стане досить важко, або можна сказати навпаки, коли з допомогою глобальної мережі жити стане набагато легше, але процес уже запущений. Тому, враховуючи сьогоднішню популярність Інтернету, абсолютно логічним є те, що глобальна мережа стала не просто засобом комунікації, а чимось значно більшим. Це «родюче» підгрунття для розвитку комерційної діяльності, отримання чималих прибутків. На сьогоднішній день комерційна діяльність в умовах Інтернет-ринку має такі основні направленості: - маркетинг, сприяння продажу товарів; - реклама, пропаганда певних проектів; - продаж-купівля інформації; - інтернет-аукціони; - передпродаж, доставка товарів; - фінансування й страхування; - пошук інформації, інформаційні портали; - комерційні операції: замовлення, отримання, оплата; - обслуговування продукту; - створення віртуальних підприємств; - використання загальних і приватних послуг; - адміністрування бізнесу (концесії, дозвіл, податки, митниця тощо); - замовлення транспортування, перевезень і постачання; - загальні закупівлі; - автоматична торгівля електронними товарами; - бухгалтерський облік;
В найрозвиненіших країнах за допомогою Інтернету купується близько половини всіх товарів. Відомий американський інтернет-аукціон eBay, який працює вже досить значний період, за першу половину 2008 року отримав прибуток в 920 млн. $ (я навіть не говорю про оборотність) за рахунок посередницької діяльності не тільки в Америці, а й в усьому світі. Вартість бренду Google становить 25,6 млрд, він посідає п’яте місце серед найдорожчих брендів світу. Ці цифри тільки підтверджують те, що в провідних Західних країнах можливості Інтернету використовуються якщо ще не на повну, то принаймні відсотків на 70. В тій же Америці за допомогою глобальної мережі можна купити практично все - починаючи від квитків на літак, турів по різним країнам, електротехніки, автомобілів і закінчуючи кросівками і шкарпетками.
Комерційна діяльність в умовах Інтернет-ринку не обмежується купівлею-продажем товарів, це також рекламні, інформаційні, консультативні, фінансові послуги і операції, страхування, тощо. Звісно, що активний розвиток комерції неминуче зумовив появу системи розрахунку, а саме Інтернет-банків, таких як WebMoney, PayPal та інші. Тільки в Україні, де розвиток Інтернет-комерції, ще на досить низькому рівні кількість користувачів системи WebMoney у 2008 році досягла 1,3 млн. і продовжує зростати. Кількість користувачів системи PayPal більша в сотні рази! Дана тема є досить широкою як і можливості Інтернету, тому розглядати її потрібно на більш детальному рівні і в і більш ґрунтовній роботі! Я тільки описав, основні тенденції розвитку і можливості Інтернету і комерційної діяльності з його допомогою. Підсумовуючи вище написане, хочу сказати, глобальна павутина окутує все більшу кількість людей і все більше сфер життєдіяльності, роблячи наше життя в певних моментах легшим, але в той же час Інтернет – це тільки віртуальний світ, який, я надіюсь, ніколи не зможе замінити реальний!
|