Воскресенье, 19.05.2024, 17:25
Internet-технологии в бизнесе
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная Каталог статей Регистрация Вход
Меню сайта

Категории раздела
Электронный бизнес [68]
Интернет-маркетинг [42]
Реклама в Интернет [32]
Документооборот [5]
Корпоративные порталы [30]
Защита информации [44]

Статистика


Забобрить!

Главная » Статьи » Статьи студентов » Интернет-маркетинг

Вірусний маркетинг
План

Основне призначення вірусного маркетингу (ВМ) – використання будь-якої можливості поширення інформації про певну послугу чи продукцію з метою залучення та стимулювання клієнтів і, відповідно, отримання прибутку. У зв’язку з цим ВМ ще називають «мережевим маркетингом» або «сарафанним радіо».
Ефективність застосування ВМ залежить від оптимального поєднання п’яти послідовних і взаємопов’язаних елементів та дій: оповідач, тема, інструменти, участь та відслідковування Споживачі поширюють «вірусну рекламу» за власною ініціативою: ту, що сподобалася (або викликала відразу), енергійно переказують друзям і знайомим, складають на неї пародію, пересилають або кидають посилання на потрібний сайт в мережі.
Однак існують у ВМ і свої справжні секрети успіху. Зокрема, аби про товар (послугу), що рекламуюється, поширювалися тільки позитивні чутки та повідомлення, він повинен перевершити очікування людей, котрих компанія намагається охопити

Категория: Интернет-маркетинг | Добавил: Aesonne (06.01.2010) | Автор: Лукьяненко Александр
Просмотров: 558
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа

Поиск

Радио 101

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024 Сайт создан в системе uCoz