Воскресенье, 19.05.2024, 16:43
Internet-технологии в бизнесе
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная Каталог статей Регистрация Вход
Меню сайта

Категории раздела
Электронный бизнес [68]
Интернет-маркетинг [42]
Реклама в Интернет [32]
Документооборот [5]
Корпоративные порталы [30]
Защита информации [44]

Статистика


Забобрить!

Главная » Статьи » Статьи студентов » Реклама в Интернет

Засоби розповсюдження рекламної інформації в інтернет
У наші дні не можна не помітити величезного впливу, що здійснює рекламна галузь на національну та світову економіку. Сьогодні рекламна діяльність – ключова галузь світової торгівлі – доходи від нього у світовому експорті товарів і послуг займають друге місце, поступаючись тільки експорту нафти й нафтопродуктів. Так як Інтернетом користуються люди майже всіх вікових груп – це дає можливість оптимально та ефективно використовувати та впроваджувати рекламну та маркетингові компанії.

Компанії та окремі індивіди можуть розміщувати рекламу в мережі трьома різними способами:
1. великі служби Інтернету мають спеціальні розділи для реклами, які розбиті по категоріях. Оголошення публікуються згідно дати їх поступлення;
2. розміщення рекламних оголошень у визначених комерційних телеконференціях; 3. дошки оголошень, які несподівано виникають на різних популярних сторінках.

Проведення рекламної кампанії має базуватись на чіткому розумінні використовуваних цільовою аудиторією джерел інформації. Для того, щоб рекламна кампанія була ефективною, необхідно враховувати можливі способи знаходження сервера відвідувачами.
Аналіз дії реклами в інтерактивному середовищі показав, що основною перевагою інтернет-реклами є високий ступінь її сфокусованості, аж до
кожного користувача; якщо практично всі інші засоби реклами орієнтовані на маси, то Інтернет дозволяє демонструвати рекламу чітко визначеному колу осіб. Отже, саме інтернет-реклама дозволяє оптимально врахувати тенденції змін у поведінці споживачів.

Таким чином, інтернет-реклама як маркетинговий інструмент має оптимістичні перспективи розвитку в Україні, завдяки охарактеризованим вище її чисельним перевагам, перш за все, високій маркетинговій ефективності.
У найближчому майбутньому провідні закордонні компанії, що спеціалізуються у сфері Internet-реклами, прогнозують значне збільшення витрат фірм на рекламу.
Категория: Реклама в Интернет | Добавил: Шклярук (09.12.2010) | Автор: Шклярук Ігор, 5 група,III курс,6503
Просмотров: 777
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа

Поиск

Радио 101

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024 Сайт создан в системе uCoz