Система
управління контентом – це автоматизований редакторський комплекс, який слугує
для управління змістом і структурою Інтернет-ресурсу в режимі он-лайн.
Практично це означає, що будь-який, навіть незнайомий з інформаційними
технологіями користувач може абсолютно самостійно управляти змістом сайту, не звертаючись за
допомогою до професіоналів.
До цього часу не існує достатньо чіткої класифікації систем управління
контентом. Причиною є те, що ринок контент-систем ще дуже молодий, а розробники
таких програмних продуктів різняться. Складність класифікації контент-систем
полягає ще й у тому, що при цьому необхідно враховувати десятки параметрів, що
відрізняють одну систему від іншої.
Таким чином, при виборі
програмного продукту певного розробника важливо знати, які системи управління контентом є
на ринку, чим вони можуть відрізнятися один від одного, на яких технологіях
вони будуються і які функціональні можливості пропонують.
Беручи до уваги високі
вимоги бізнесу, логічно припустити, що поява контент-систем істотно полегшить і
підвищить ефективність володіння ресурсами мережі. І це позначиться на всіх
учасниках ділових відносин - клієнтів, партнерів і співробітників.
|