Воскресенье, 19.05.2024, 16:21
Internet-технологии в бизнесе
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная Каталог статей Регистрация Вход
Меню сайта

Категории раздела
Электронный бизнес [68]
Интернет-маркетинг [42]
Реклама в Интернет [32]
Документооборот [5]
Корпоративные порталы [30]
Защита информации [44]

Статистика


Забобрить!

Главная » Статьи » Статьи студентов » Реклама в Интернет

Rich-media як ефективний інструмент реклами у Інтернет
Rich media технологія виготовлення рекламних матеріалів. Дослівно перекладається з англійської як "багатий" або "збагачений" інформаційний засіб.
На сьогодні цей вид Інтернет-реклами є найбільш передовим та звертає на себе значно більше уваги аніж усі інші. Про це свідчать такі дані : Ctr Rich media банерів вагається в середньому від 0.9% до 10%, а банери, зроблені за технологією Adverso, досягають показника у 20%.
Rich media банери можуть надзвичайно органічно вливатися в дизайн сайту й бути зовсім не навязливими, більше того, у руках професіоналів, вони можуть стати прикрасою сайту. Не дарма розробники цієї реклами жартують, що згодом сайти будуть змагатися за можливість розмістити Rich media рекламу, хоча жорстких стандартів щодо цього виду реклами немає ні на Заході ні у нашій державі.
як відомо одним з вирішальних факторів які враховують маркетологи при оцінці рекламних роликів є емоційне збудження, що виникає у глядачів під час його перегляду. важко уявити більш яскраву та захоплюючу рекламу аніж у Rich media про що яскраво вказують показники Ctr наведені вище.
З сміливістю можно зробити висновок, що майбутнє саме за такою рекламою у середовищі Інтернет.
Категория: Реклама в Интернет | Добавил: Doctorov (23.12.2009) | Автор: Солдатено Павло
Просмотров: 499
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа

Поиск

Радио 101

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024 Сайт создан в системе uCoz