Воскресенье, 19.05.2024, 15:07
Internet-технологии в бизнесе
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная Каталог статей Регистрация Вход
Меню сайта

Категории раздела
Электронный бизнес [68]
Интернет-маркетинг [42]
Реклама в Интернет [32]
Документооборот [5]
Корпоративные порталы [30]
Защита информации [44]

Статистика


Забобрить!

Главная » Статьи » Статьи студентов » Интернет-маркетинг

Реєстрація Інтернет ресурсів в пошукових системах та каталогах
Реєстрація сайту - створення зовнішніх посилань на Ваш сайт ззовні, за допомогою реєстрації сайту в каталогах. Як правило, з каталогів (списків сайтів відсортованих по темах) і рейтингів (це каталог, в якому положення в таблиці тим вище, чим вища відвідуваність сайту).
Слід відрізняти пошукові системи від пошукових каталогів. Пошукові системи використовують для індексування сайтів так званих "пошукових роботів", спайдер (від англійського слова "spider", що значить "павук"). Робот - це невелика програма, яка ходить по посиланням на сайті та індексує (збирає і запам'ятовує) зустрінуту на шляху інформацію.
Відмінність каталогів від пошукових систем полягає в тому, що каталоги не посилають ніяких роботів, щоб індексувати вашу сторінку або веб-сайт. Найбільш відомим каталогом є Yahoo.com. Для реєстрації в каталозі вам необхідно знайти розділ, у який ви хочете помістити свою сторінку, послати короткий опис сайту і список ключових слів для пошуку вашої сторінки в каталозі. Потім ця інформація є видимим і оцінюється людьми, які вирішують, чи варто включати ваш інформацію в каталог чи ні.
Індексація в пошукових системах - процес додавання відомостей (про сайт) роботом пошукової машини в базу даних, згодом використовується для (повнотекстового) пошуку інформації на проіндексованих сайтах. У відомості про сайт найчастіше входять ключові слова (алгоритм визначення ключових слів залежить від пошукової системи), статті, посилання, документи, також можуть індексуватися зображення і т. д.
Окрім того, що сайт може бути самостійно знайденим пошуковими роботами пошукових систем, також можливе кероване додавання Інтернет- ресурсу до пошукових систем - або ж автоматично, або ж вручну.
Також, варто зазначити, що реєстрація веб-сторінки не є чимось надзвичайно складним, проте дуже легко її здійснити абсолютно неправильно. Навіть надзвичайно цікавий веб-контент при неправильній індексації може залишитись поза полем уваги пошукових систем. Томну надзвичайно важливо провести оптимізацію будови Інтернет-ресурсу для того, щоб перетворити трафік, що проходить через сторінку у капітал. Наприклад, якщо Інтернет-магазин правильно зареєстрований у найбільших пошуковиках Мережі, то є надзвичайно велика можливість того, що ним зацікавляться потенційні клієнти, адже, наприклад, місячна кількість запитів у пошукових каталогах Yahoo! Становить близько 65 млн. Також, було встановлено, що менше ніж 10% людей при використанні пошукових систем дістаються далі ніж до третьої сторінки результатів пошуку.
Категория: Интернет-маркетинг | Добавил: hassanisabbah (06.01.2010) | Автор: Шатній Юрій
Просмотров: 991
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа

Поиск

Радио 101

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024 Сайт создан в системе uCoz