Воскресенье, 19.05.2024, 18:08
Internet-технологии в бизнесе
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная Каталог статей Регистрация Вход
Меню сайта

Категории раздела
Электронный бизнес [68]
Интернет-маркетинг [42]
Реклама в Интернет [32]
Документооборот [5]
Корпоративные порталы [30]
Защита информации [44]

Статистика


Забобрить!

Главная » Статьи » Статьи студентов » Реклама в Интернет

Принципи розміщення реклами в пошукових системах
Наявність сайту у компанії зараз свідчить про її перспективність, відкритість для нового та є могутнім імпульсом для розвитку бізнесу. Саме за допомогою пошукової оптимізації, а також розміщення контекстної реклами у пошукових системах і забезпечується основний приплив відвідувачів на сайт.
     Пошукова реклама - реклама, що розміщується на сторінках результатів пошуку пошукових машин, яка показується у відповідь на запит, заданий користувачем, а також в результатах пошуку по будь-яких інших інтернет-сайтах.
     Пошукова оптимізація (SEO) - комплекс заходів, направлених на поліпшення параметрів Internet-сайту, що впливають на його позиції в результатах видачі пошукових систем по широкій групі запитів, що приводять на Internet-сайт цільову аудиторію.
     У залежності від ситуації доцільним є використання пошукової оптимізації, пошукової реклами чи комплексу заходів. Пошукова оптимізація буде доцільною якщо бізнес націлений на масові продажі в довгостроковій перспективі. Вона обійдеться дешевше в перерахунку на одного привернутого відвідувача. Але пошукова оптимізація - менш надійне джерело цільових відвідувачів через імовірнісний характер послуги і неможливості впливу виконавця на алгоритми пошукових систем. Тому не можна повною мірою покладатися тільки на це джерело відвідувачів. Пошукова реклама в цілому дорожче, але керована, надійна, результат прогнозується і вона є незамінною для анонсування акцій, спеціальних пропозицій тривалістю до 3 місяців, а також для разових продажів. 

Принципи розміщення пошукової контекстної реклами:

1. Оцінка аудиторії. Можна оцінити аудиторію, яка цікавиться даними послугами на сервісі http://wordstat.yandex.ru. А саме: з'ясувати популярність запиту, регіональність і кількість відвідувачів, які цікавляться тими або іншими послугами.
2. Збалансованість і розподіленість витрати
3. Максимальна відповідність інформації пошуковому запиту. 
4. Заголовок рекламного тексту повинен містити в собі основний (ключовий) запит, і дуже бажано, щоб він складався саме із слів, що найчастіше вживаются при пошуку інформації, товару або послуги. 
5. Уникнення в рекламному повідомленні непотрібних або неправдивих описів
6. Не використовуйте в своїх рекламних оголошеннях дуже складні мовні звороти - пам'ятаєте - простота і функціональність найперший крок до успіху.

Принципи пошукової оптимізації:

1. Збір цікавої, актуальної та потрібної інформації, оновлення контенту якомога частіше.
2. Оптимізація сторінки під певні пошукові запити. 
3. Вибір 5-6 найбільш важливих запитів і працювати над підвищенням місця у видачах по цих запитах у різних пошукових системах
4. Відмова від скриптових, випадних або флешевих меню. Приведення URL сайту в зрозумілий і читаний вигляд
5. Підбір ключових фраз і слів для сторінок сайту
6. Оптимізація, коректування інформаційного наповнення сторінок. Якщо ви рекламуєте дивани певного виробника, то вживайте в тексті саме словосполуку з назвою дивана, а не просто нудне слово диван. Використовуйте синоніми, наприклад, диван - м'які меблі - софа. 
7. Треба враховувати нюанси SEO, а не навпаки, при оптимізації для пошукових систем трішки пам'ятати про живих відвідувачів вашого інтернет-проекту
8. Не забувати про інші види реклами: контекстна реклама в пошукових системах, реклама в традиційних засобах масової інформації

Категория: Реклама в Интернет | Добавил: Tasha (24.12.2009) | Автор: Пащенко Наталія
Просмотров: 742
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа

Поиск

Радио 101

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024 Сайт создан в системе uCoz