Воскресенье, 19.05.2024, 16:21
Internet-технологии в бизнесе
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная Каталог статей Регистрация Вход
Меню сайта

Категории раздела
Электронный бизнес [68]
Интернет-маркетинг [42]
Реклама в Интернет [32]
Документооборот [5]
Корпоративные порталы [30]
Защита информации [44]

Статистика


Забобрить!

Главная » Статьи » Статьи студентов » Реклама в Интернет

Підходи до оптимізації процесу просування сайту в Інтернет
Пошукова оптимізація (англ. search engine optimization, SEO) — процес коректування html-коду, текстового наповнення (контенту), структури сайту, контроль зовнішніх чинників для відповідності вимогам алгоритму пошукових систем, з метою підняття позиції сайту в результатах пошуку у пошукових системах по певних запитах користувачів.
Біла оптимізація не тільки підвищує позицію сайту, але і його авторитет в мережі. Чорна оптимізація, як видно з назви, повністю протиставляється білою. Чорні оптимізатори порушують не тільки правила пошукових систем, але і всі загальноприйняті норми бруднили в інтернеті.
Спам (англ. spam) — масова розсилка кореспонденції рекламного чи іншого характеру людям, які не висловили бажання її одержувати. Передусім термін «спам» стосується рекламних електронних листів.
Банерна реклама, що колись була найпопулярнішою, з часом втрачає свої обороти. Причиною цьому може служити широке розповсюдження контекстної реклами, яка є зручнішою.
Категория: Реклама в Интернет | Добавил: mizk (24.12.2009) | Автор: Бондаренко Антон
Просмотров: 517
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа

Поиск

Радио 101

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024 Сайт создан в системе uCoz