Інтернет - це глобальний віртуальний електронний ринок, що не має яких-небудь територіальних або тимчасових обмежень, що дозволяє проводити інтерактивну купівлю товарів і значно змінює можливості фірм в просуванні товару і місце дистрибутивних фірм в цьому процесі. Використання Інтернет як одного з елементів системи маркетингу може вплинути значним чином обізнаність споживача про товари і послуги. Фірма може ввести в дію ресурси Інтернет в багатьох елементах комплексу маркетингу.
Реклама в Інтернеті є дієвим засобом формування іміджу, що склався в компанії. Саме компанія обирає той метод реклами, який є найбільш зручнішим для неї, і який вона вважає найефективнішим. Банер - один з основних елементів, працюючих на формування позитивного іміджу фірми. За допомогою рекламних банерних мереж можна здійснювати показ банерів цільовій аудиторії. Дослідження, проведені визнаними авторитетами в області Інтернет-реклами, показали, що банер працює, навіть якщо на нього не натискають. Натиснення означає лише тимчасову зацікавленість. Основна думка, відображена в банері (якщо вона є), все одно запам'ятовується. Завдяки специфіці Інтернету, люди активні в пошуку і сприйнятті інформації, тому імовірність впливу реклами тут вище. Саме тому нарощують популярність служби банерного обміну. Гіперпосилання є також ефективним методом реклами. Налагоджуючи зв’язки з партнерами, є можливість підняти цитування сайта. Кажучи про перспективи розвитку Інтернет-реклами потрібно відмітити очікуване різке зростання витрат на подібну рекламу. Однак ці прогнози виправдаються в тому випадку, якщо в Web більше уваги буде приділятися потребам широкого кола покупців і рекламодавців, що розповсюджують споживчі товари.
|