Воскресенье, 19.05.2024, 17:25
Internet-технологии в бизнесе
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная Каталог статей Регистрация Вход
Меню сайта

Категории раздела
Электронный бизнес [68]
Интернет-маркетинг [42]
Реклама в Интернет [32]
Документооборот [5]
Корпоративные порталы [30]
Защита информации [44]

Статистика


Забобрить!

Главная » Статьи » Статьи студентов » Реклама в Интернет

Обмін гіперпосиланнями. Структура служб банерного обміну.
Інтернет - це глобальний віртуальний електронний ринок, що не має яких-небудь територіальних або тимчасових обмежень, що дозволяє проводити інтерактивну купівлю товарів і значно змінює можливості фірм в просуванні товару і місце дистрибутивних фірм в цьому процесі. Використання Інтернет як одного з елементів системи маркетингу може вплинути значним чином обізнаність споживача про товари і послуги. Фірма може ввести в дію ресурси Інтернет в багатьох елементах комплексу маркетингу.
 
Реклама в Інтернеті є дієвим засобом формування іміджу, що склався в компанії. Саме компанія обирає той метод реклами, який є найбільш зручнішим для неї, і який вона вважає найефективнішим.
Банер - один з основних елементів, працюючих на формування позитивного іміджу фірми. За допомогою рекламних банерних мереж можна здійснювати показ банерів цільовій аудиторії. Дослідження, проведені визнаними авторитетами в області Інтернет-реклами, показали, що банер працює, навіть якщо на нього не натискають. Натиснення означає лише тимчасову зацікавленість. Основна думка, відображена в банері (якщо вона є), все одно запам'ятовується. Завдяки специфіці Інтернету, люди активні в пошуку і сприйнятті інформації, тому імовірність впливу реклами тут вище. Саме тому нарощують популярність служби банерного обміну.
Гіперпосилання є також ефективним методом реклами. Налагоджуючи зв’язки з партнерами, є можливість підняти цитування сайта.
Кажучи про перспективи розвитку Інтернет-реклами потрібно відмітити очікуване різке зростання витрат на подібну рекламу. Однак ці прогнози виправдаються в тому випадку, якщо в Web більше уваги буде приділятися потребам широкого кола покупців і рекламодавців, що розповсюджують споживчі товари.
Категория: Реклама в Интернет | Добавил: Uzunova (20.12.2010) | Автор: Узунова Виктория, 5 группа, 6503
Просмотров: 575 | Комментарии: 1
Всего комментариев: 1
1 Admin001  
0
Навіщо мені інформація з запозиченої курсової роботи, наприклад:
Теоретичні основи організації реклами в Інтернет

Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа

Поиск

Радио 101

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024 Сайт создан в системе uCoz