Воскресенье, 19.05.2024, 16:21
Internet-технологии в бизнесе
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная Каталог статей Регистрация Вход
Меню сайта

Категории раздела
Электронный бизнес [68]
Интернет-маркетинг [42]
Реклама в Интернет [32]
Документооборот [5]
Корпоративные порталы [30]
Защита информации [44]

Статистика


Забобрить!

Главная » Статьи » Статьи студентов » Электронный бизнес

Моделі просування Інтернет-бізнесу.

Актуальність матеріалу, викладеного у рефераті, обумовлена  потребами суспільства у створенні інформаційних систем та сприянні впровадженню новітніх інформаційних технологій у процеси управління бізнесом. Останнім часом відбувається швидкий розвиток систем телекомунікацій, одним із ключових елементів яких є глобальна комп'ютерна мережа Інтернет і її головний сервіс World Wide Web , тобто www. Інтернет має унікальні можливості для просування та більшої реалізації бізнесу. 

Інтернет-бізнес – це  ділові процеси, що дають можливість компанії вийти на безпосередній контакт із клієнтом, дозволивши йому відігравати визначену роль у компанії. Іншими словами, це нові ступені спілкування з клієнтом. Одним з найважливіших факторів впровадження систем електронного ведення бізнесу є можливість скоординувати всі ділові процеси.

На мою думку просування Інтернет – бізнесу в глобальній мережі на сьогодні є дуже важливим, адже з розвитком життя проходе та розвивається техніка, а отже й життя стає більш мобілізованим. Якщо раніше Інтернет був доступним не всім, то на сьогоднішній день Інтернет доступний кожному,в кожному домі , у кожному офісі.А тому говорити про Інтернет як про цілком сформований засіб формування іміджу компанії. Для формування використовуються наступні основні елементи: корпоративний Web-сервер,  електронна пошта і групи новин та банери. 

Якщо говорити про перспективи розвитку Інтернет-реклами, то  слід зазначити очікуваний швидкий зріст витрат на подібну рекламу. Але ці прогнози виправдаються в тому випадку, якщо в Web більше уваги буде приділятися нестаткам широкого кола покупців і рекламодавців, які поширюють споживчі товари. 

Актуальність дослідження полягає в тому, щоб розкрити деякі можливості ведення бізнесу через електронну мережу.

Категория: Электронный бизнес | Добавил: Ol4ik (20.12.2010) | Автор: Романюк Ольга
Просмотров: 1006
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа

Поиск

Радио 101

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024 Сайт создан в системе uCoz