Воскресенье, 19.05.2024, 18:08
Internet-технологии в бизнесе
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная Каталог статей Регистрация Вход
Меню сайта

Категории раздела
Электронный бизнес [68]
Интернет-маркетинг [42]
Реклама в Интернет [32]
Документооборот [5]
Корпоративные порталы [30]
Защита информации [44]

Статистика


Забобрить!

Главная » Статьи » Статьи студентов » Интернет-маркетинг

«Методи використання електронної пошти як засобу маркетингу»
Методи використання електронної пошти як засобу маркетингу

Якщо говорити про використання електронної пошти, то, зрозуміло, всі скажуть, що це один із самих сильних засобів маркетингу в цілому. З моєї точки зору, якщо вміти користуватися сучасними засобами електронної пошти, то перед нами відкриваються безліч переваг, таких як: 1) йде велика економія грошей (1 маркетингова кампанія по електронній пошті обходиться в п'ять - десять разів дешевше звичайної кампанії з розсилки звичайною поштою); 2) висока швидкість як пересилки в цілому, так і реагування на результати в реальному часі; 3) немаловажним аспектом є простота використання, лаконічність і велике інформаційне наповнення.

Щодо ефективності, то використання електронної пошти нерідко випереджає банери по "кількості кліків", що є одним із аспектів успішності компанії. Тобто є ефективнішою не тільки за традиційні способи зв'язку з клієнтами/споживачами і пр., але й ефективною в середовищі Інтернет (за даними, американці виділяють до шести відсотків бюджету на фінансування маркетингових компаній, які використовують електронну пошту). Доведено, що маркетинг по електронній пошті - ще й сильний засіб розвитку і закріплення клієнтури. Але це дуже "делікатне питання": треба враховувати, що деякі користувачі не будуть раді повідомленнями, які вони не хочуть отримувати, тобто це повинно бути чітко за згодою користувача, також як і конфіденційність інформації самого користувача.

На сьогоднішній день електронна пошта допомагає підприємствам здійснювати реалізацію своєї продукції; поширювати інформацію про продукцію, товари і послуги; підвищувати "ім'я" своїх брендів; завойовувати признання, довіру у споживачів. І, як було сказано, деякі компанії, побудовані на персоналізації електронного листування, мають дуже велику віддачу: вони надають користувачу можливість самостійно обирати інформаційне наповнення листа, яке вони хочуть отримувати. Це також дозволяє будувати і зміцнювати принципи довіри між бізнесом компанії і самими клієнтами.

/Виконав: Яремчук Іван Ігорович, ІІІ курс, 16 група, МЕіМ. спец. 6503/

Категория: Интернет-маркетинг | Добавил: Иван_Яремчук (13.12.2010) | Автор: Яремчук Іван Ігорович
Просмотров: 1012 | Комментарии: 3
Всего комментариев: 3
3 Иван_Яремчук  
0
Ок, дякую за відповідь =)

2 Admin001  
0
От і добре!
Це не зауваження, Яремчук, це попередження іншим ! wink

1 Иван_Яремчук  
1
Quote (Адмін001))
Шановні студенти ! Будь ласка, не пишіть слово "Антотація" в назві і короткому змісті матеріалу. Називайте так, як звучить назва вашого дослідження або як називають звичайні статті !
Ваш матеріал буде доступний іншим відвідувачам після премодерації, тобто попереднього перегляду ... Адмін001 )

Я не писав слово "Анотація" в назві і короткому змісті матеріалу...

Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа

Поиск

Радио 101

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024 Сайт создан в системе uCoz