Воскресенье, 19.05.2024, 18:30
Internet-технологии в бизнесе
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная Каталог статей Регистрация Вход
Меню сайта

Категории раздела
Электронный бизнес [68]
Интернет-маркетинг [42]
Реклама в Интернет [32]
Документооборот [5]
Корпоративные порталы [30]
Защита информации [44]

Статистика


Забобрить!

Главная » Статьи » Статьи студентов » Интернет-маркетинг

Маркетингові параметри ефективності
У даній роботі подана основна інформація з приводу впровадження інтернет-маркетингу в компанії та вимірювання ефективності функціонування останнього. Так, зараз гостро поставлено питання щодо отримання максимальних прибутків організацією за понесення мінімальних витрат, тому цілеспрямоване використання коштів на розроблення шокуючої рекламної компанії чи власного сайту є невід’ємною складовою фінансової стратегії. Тому актуальність даної теми полягає у накопиченні інтерактивних та універсальних знань з приводу ефективного проведення маркетингової політики для отримання максимального прибутку.
Інтернет маркетинг надає можливість пришвидшити обіг товарів та грошових потоків, економити кошти на зарплаті маркетологів, розширити сферу діяльності підприємства. Однак є і інша сторона даного процесу, що представлена у вигляді обмеженості платіжних методів, яким довіряють споживачі; неможливості випробувати товар перед купівлею; поганого програмного та електронного забезпечення тощо.
До основних маркетингових параметрів ефективності можна віднести параметри, що відбивають ефективність проведення маркетингової програми реалізації і просування Web-сервера в середовищі Інтернет і характеризують ефективність використання інструментів Web-маркетингу. Компанії важливо визначити коефіцієнти зниження витрат за рахунок впровадження нових маркетингових засобів по просування нової продукції чи привернення уваги нових клієнтів, чи застосування нового інформаційно-комунікаційного пристосування. Компанією застосовуються для аналізу поточного стану підприємства та формування майбутньої політики такі критерії: ефективність різних входів на сервер, оцінка відвідуваності Web-сторінок сервера, ефективність баннерної реклами, ефективність перетворення відвідувачів сервера в покупців, кількість повторних відвідувань.
Як висновок можна сказати, що маркетинговий процес є досить динамічним, тому організація повинна весь час залучати інновації для формування та впровадження рекламної політики.
Категория: Интернет-маркетинг | Добавил: evgeni@ (09.12.2010) | Автор: Щусь Євгенія
Просмотров: 553
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа

Поиск

Радио 101

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024 Сайт создан в системе uCoz