|
Статистика |
|
|
|
|
|
|
| | |
|
Інструменти роботи з аудиторією Web-ресурсу
Інтернет - це один з важливих інструментів роботи з цільовими аудиторіями, який міцно інтегрований в загальну систему маркетингових програм. Можливість безпосередньо працювати з цільовою аудиторією - це вихід на людей, які представляють бажаний сегмент для компанії або її клієнта. Це дозволяє правильно вибрати методи та інструменти впливу, мінімізувати витрати для виконання поставлених завдань і посилити ефект від проведених заходів. Інструменти роботи з аудиторією є невід'ємною складовою сучасного Web-сайту. Минув той час, коли сайт був просто викладеною в Мережі рекламною брошурою компанії. Сьогодні сайт вирішує набагато більше завдань і робить це ефективніше. Тому дослідження інструментарію роботи з аудиторією Web-ресурсу є досить актуальним. Взагалі, у роботі з аудиторією сайту виділяють два основних напрямки: початкове залучення відвідувачів та їх утримання, тобто перетворення на постійних відвідувачів. Відповідно, інструментарій роботи з аудиторією умовно можна розділити за такими типами: збір інформації (опитування відвідувачів, feedback, анкети, аналіз поведінки користувачів на сайті), підтримка користувачів / клієнтів (консультації, FAQ, документація, патчі, драйвери і оновлення програм, тренінг і дистанційне навчання), продажі на сайті (представлення товару, система формування замовлення, оплата замовлення, моніторинг виконання замовлення, back-office), комунікації між користувачами - community building (оn-line конференції, чати, дошки оголошень, системи колективного ухвалення рішення, голосування, ігри, конкурси, розсилки, дискусійні листи, корисні сервіси та ін.), механізми ротації реклами, Intranet і Extranet. Характер роботи з цільовими аудиторіями визначається, в першу чергу, завданнями, які стоять перед компанією. Не можна використовувати одні й ті ж методи при роботі на споживчому ринку та у банківській сфері або, наприклад, при пошуку інвесторів і закордонних партнерів. Головне - це усвідомити, що сайт не тільки повинен існувати (як такий), але й повинен мати відповідну цільову аудиторію, дієві інструменти роботи з нею, а також комплекс дій з оптимізації сайту.
|
Категория: Интернет-маркетинг | Добавил: skinny (12.12.2010)
| Автор: Гонтар Ірина, група 2, 6503
|
Просмотров: 645
|
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
| |
| | |
|
|
Радио 101 |
|
|
|
|