Воскресенье, 19.05.2024, 17:15
Internet-технологии в бизнесе
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная Каталог статей Регистрация Вход
Меню сайта

Категории раздела
Электронный бизнес [68]
Интернет-маркетинг [42]
Реклама в Интернет [32]
Документооборот [5]
Корпоративные порталы [30]
Защита информации [44]

Статистика


Забобрить!

Главная » Статьи » Статьи студентов » Интернет-маркетинг

Інструменти роботи з аудиторією Web-ресурсу
Інтернет - це один з важливих інструментів роботи з цільовими аудиторіями, який міцно інтегрований в загальну систему маркетингових програм. Можливість безпосередньо працювати з цільовою аудиторією - це вихід на людей, які представляють бажаний сегмент для компанії або її клієнта. Це дозволяє правильно вибрати методи та інструменти впливу, мінімізувати витрати для виконання поставлених завдань і посилити ефект від проведених заходів.
Інструменти роботи з аудиторією є невід'ємною складовою сучасного Web-сайту. Минув той час, коли сайт був просто викладеною в Мережі рекламною брошурою компанії. Сьогодні сайт вирішує набагато більше завдань і робить це ефективніше. Тому дослідження інструментарію роботи з аудиторією Web-ресурсу є досить актуальним.
Взагалі, у роботі з аудиторією сайту виділяють два основних напрямки: початкове залучення відвідувачів та їх утримання, тобто перетворення на постійних відвідувачів. Відповідно, інструментарій роботи з аудиторією умовно можна розділити за такими типами: збір інформації (опитування відвідувачів, feedback, анкети, аналіз поведінки користувачів на сайті), підтримка користувачів / клієнтів (консультації, FAQ, документація, патчі, драйвери і оновлення програм, тренінг і дистанційне навчання), продажі на сайті (представлення товару, система формування замовлення, оплата замовлення, моніторинг виконання замовлення, back-office), комунікації між користувачами - community building (оn-line конференції, чати, дошки оголошень, системи колективного ухвалення рішення, голосування, ігри, конкурси, розсилки, дискусійні листи, корисні сервіси та ін.), механізми ротації реклами, Intranet і Extranet.
Характер роботи з цільовими аудиторіями визначається, в першу чергу, завданнями, які стоять перед компанією. Не можна використовувати одні й ті ж методи при роботі на споживчому ринку та у банківській сфері або, наприклад, при пошуку інвесторів і закордонних партнерів.
Головне - це усвідомити, що сайт не тільки повинен існувати (як такий), але й повинен мати відповідну цільову аудиторію, дієві інструменти роботи з нею, а також комплекс дій з оптимізації сайту.
Категория: Интернет-маркетинг | Добавил: skinny (12.12.2010) | Автор: Гонтар Ірина, група 2, 6503
Просмотров: 645
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа

Поиск

Радио 101

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024 Сайт создан в системе uCoz