|
Статистика |
|
|
|
|
|
|
| | |
|
Цілі та види реклами в Інтернет
Отже,як бачимо,кожна пошукова система має свого власного спайдера, зі своїми власними "звичками". Кожна система індексує сторінки своїм особливим способом і пріоритети при пошуку по індексах теж відмінні. Тому, зробивши запит по визначених ключових чи словах вираженням, ми будемо мати різні результати для кожної з пошукових систем. Типовим представником каталогів є міжнародна Yahoo!. Каталог звичайно має тематичну розбивку на підкаталоги, ті у свою чергу можуть підрозділятися на більш дрібні піддиректорії і т.д. Так як реєстрація здійснюється людиною, а не програмою, то пошук по каталогах дає більш релевантні результати, ніж по пошукових системах. На механізм електронної пошти спираються багато популярних засобів віщання в Інтернет. Сюди входять списки розсилок, дискусійні листи і, зрозуміло, індивідуальні поштові повідомлення. При умілому використанні e-mail може дати ще один ефективний інструмент просування чи компанії web-сервера в Інтернет.
|
Категория: Реклама в Интернет | Добавил: Singer (24.12.2009)
| Автор: Рогоза Євген
|
Просмотров: 550
|
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
| |
| | |
|
|
Радио 101 |
|
|
|
|