Четверг, 16.05.2024, 03:49
Internet-технологии в бизнесе
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная Каталог статей Регистрация Вход
Меню сайта

Категории раздела
Электронный бизнес [68]
Интернет-маркетинг [42]
Реклама в Интернет [32]
Документооборот [5]
Корпоративные порталы [30]
Защита информации [44]

Статистика


Забобрить!

Главная » Статьи » Статьи студентов » Интернет-маркетинг

Визначення цільової аудиторії
Визначення цільової аудиторії - основне завдання на початку кампанії з розкручування і просування будь-якого Інтернет-русурсу. Існують декілька способів досягнення цієї цілі, також існують дуже багато факторів, які необхадно враховувати при цьому. Визначення цільової аудиторії Інтернет-ресурсу є дуже важливим та відповідальним завданням, оскільки дає змогу ще на етапі розробки сайту здійснити його коригування або зробити його абсолютно нове обличчя. Без визначення цільової аудиторії немає сенсу створювати Інтернет-ресурс.
Далі перерахуємо запропоновані в рефераті способи визначення цільової аудиторії:
• використання статистичних даних спеціальних дослідницьких компаній, які професійно займаються подібними питаннями;
• проведення опитувань аудиторії сайту з використанням опитної форми або реєстрації на сайті;
• аналіз даних лічильника відвідувань сайту, пошукових запитів у популярних пошукових системах.
Кожен із поданих способів є дієвим, проте найкращого результату вони досягають лише у поєднанні. Тобто, при створенні сайту, необхідно спочатку звернутися до дослідницьких компаній, які запропонують Вам весь спектр їхніх послуг за розумні гроші, згодом, на створеному сайті, провести анкетування із визначенням аудиторії по параметрам та встановити лічильник відвідувань.
До речі, запропоновані в рефераті параметри оцінки цільової аудиторії мають наступний вигляд:
• вік відвідувача;
• стать;
• освіта;
• сфера діяльності;
• рівень доходів;
• частота користування Інтернетом;
• спосіб підключення до Інтернету тощо.
Тобто, враховуючи кожен із поданих параметрів, ми маємо змогу якомога чіткіше визначити нашу аудиторію та всебічно підкоригувати під неї Інтернет-ресурс.

Балушок Олександр, група 22, МЕіМ
Категория: Интернет-маркетинг | Добавил: sancheZz (26.12.2010) | Автор: Олександр Балушок
Просмотров: 1370
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа

Поиск

Радио 101

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024 Сайт создан в системе uCoz