|
Статистика |
|
|
|
|
|
|
| | |
|
В категории материалов: 32 Показано материалов: 11-20 |
Страницы: « 1 2 3 4 » |
Сортировать по:
Дате ·
Названию ·
Рейтингу ·
Комментариям ·
Просмотрам
Маслянко Євгенія, 1 група |
Узагальнення сутності та функціонального призначення пошукової оптимізації.
|
Реклама у пошукових системах |
Пошукова оптимізація сайту або ж SEO (англ. search engine optimization) — процес коректування HTML-коду, текстового наповнення (контенту), структури сайту, контроль зовнішніх чинників для відповідності вимогам алгоритму пошукових систем, з метою підняття позиції сайту в результатах пошуку в цих системах за певними запитами користувачів. Чим вище позиція сайту в результатах пошуку, тим більша ймовірність, що відвідувачів перейде на нього з пошукових систем, оскільки люди зазвичай йдуть за першими посиланнями. |
SEO (Search Engine Optimization) - комплекс заходів щодо оптимізації зовнішніх і внутрішніх параметрів сайту для підвищення його позицій у пошукових системах і збільшення числа користувачів, що прийшли на сайт із цих систем – використовує різні методи для вказаних цілей, але в загальному вони зводяться до двох видів: гаряча і холодна оптимізація. |
Стаття надає інформацію про основні переваги та види Інтернет-реклами
Реклама в Интернет |
Просмотров: 768 |
Author: Заворотна Наталя 8 група ІІІ к.6503 |
Добавил: Netty |
Дата: 20.12.2009
|
|
Google – Adwords
Яндекс – Директ
Rambler – Begun
Плюсы и минусы. |
У цій статті коротко описані особливості Інтернет-маркетингу. |
З появою мережі Інтернет та стрімкому зростанні його активних користувачів, з'явилась можливість використання всесвітньої мережі в рекламних цілях. Так як Інтернетом користуються люди майже всіх вікових груп – це дає можливість оптимально та ефективно використовувати та впроваджувати рекламну та маркетингові компанії. |
Останнім часом великої популярності набула контекстна реклама, яка вигідно відрізняється від конкурентів і своє цільовою спрямованістю, і ефективністю. |
| |
| | |
|
|
Радио 101 |
|
|
|
|